کد خبر: ۸۸۸۱۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۰ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۵
رئیس هیئت والیبال شهر ستان مهر :

داوران شهرستان مهر آموزش های لازم را در دو بخش تئوری و عملی فرا گرفتند

رئیس هیئت والیبال شهر ستان مهر گفت: داوران برادران و خواهر به مدت یک هفته در سالن مدرسه امام محمد باقر(ع) مهر آموزش های لازم را در دو بخش تئوری و عملی فرا گرفتند.
به گزارش شیرازه به نقل از عصر مُهـر، محمود غلامی رئیس هیئت والیبال شهر ستان مهر با حضور در دفتر پایگاه خبری تحلیلی عصر مهر به خبرنگار ما گفت: نزدیک به یک سال که پی گیر کلاس داوران  بوده ایم و در طی این مدت نامه نگاری های بسیاری انجام داده ایم و چندین بار هم تماس با فدراسیون والیبال کشور داشته ایم.

غلامی در بخش دیگری از صحبت های خود اظهار داشت: به دلیل اینکه این کلاس ها مختلط بود و امکان برگزاری آن در سطح کشور به صفر می رسید و به همین دلیل ما مجبور بودیم چندین نامه در این خصوص و بنا به نیاز شهرستان به داور خوب که دارای مدرک و تخصص در سطح شهرستان باشد.

غلامی در پایان گفت: در این دوره برادران و خواهران  به مدت یک هفته در سالن مدرسه امام محمد باقر(ع) مهر  آموزش های لازم را در دو بخش تئوری و عملی فرا گرفتند.

مهراب ساعدی فرد تصریح کرد: از آنجایی که دوره های متعدد والیبال اعم از خواهران و برادران در شهرستان برگزار می شود نیاز ما را دوچندان می کرد.

مهرایب ساعدی فر دبیر هیئت والیبال شهرستان مهر خاطرنشان ساخت: با توجه به گذراندن این کلاس و رضایت 100 درصدی شرکت کنندگان تصمیم داریم که جهت ارتقاء داوران درجه 3 به درجه 2 از هم اکنون اقدام کنیم.

دبیر هیئت والیبال شهرستان مهر اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم و مسئولین نیز همکاری کنند که در آینده نزدیک ارتقاء داوران درجه 3 به درجه 2 و کلاس های مربی گری را برگزار کنیم که حداقل در شهرستان داور و مربی هایی خوبی داشته باشیم.


نظرات بینندگان